kop

kop

maandag 18 februari 2013

Even geen wit

Meestal ben ik van de witte bloemen. Witte tulpen, witte rozen of mooie ranonkeltjes. Maar vandaag zag ik deze roze roosjes in de supermarkt staan. Deze poederige pastelkleur vind ik zo mooi. Ik kon ze gewoon niet weerstaan. Meteen maar een mooi plekje in de woonkamer gegeven.


Het oude schaaltje heeft zulke mooie details op de rand (ook roosjes).



De roosjes kleuren prachtig bij deze verweerde kan.





En bij deze wil ik ook jullie graag bedanken voor het volgen van mijn blog en voor het plaatsen van jullie lieve reacties. Voordat ik begon met bloggen had ik geen idee van de wereld die zich "achter" de blogs afspeelt. Nu ik zelf een blog ben begonnen, krijg ik langzaam een kijkje in die wereld. Eerst nog vond ik het doodeng. Wie zit er nu te wachten op mijn reactie? En wat moet ik dan zeggen?
Maar na het plaatsen van mijn eerste post, kreeg ik al snel de eerste reacties en volgers. En wat ik als nuchtere Fries nooit had verwacht ..... ik vind het echt ontzettend leuk.
Dus nogmaals .... dank jullie wel.


Fijne week.

Groetjes van Aleta

18 opmerkingen:

  1. Hoewel ik nu toevallig alleen witte bloemen in huis heb, vind ik deze rozen ook erg mooi. Wat leuk dat je zo van het bloggen geniet! Na drieenhalf jaar vind ik het nog steeds super leuk, dus je hoeft ook niet bang te zijn dat dat gevoel over gaat ;-). Ik wens je dus nog jaren vol blogplezier toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals Judith al zegt zo leuk dat bloggen . Steeds genieten van mooie plaatjes en leuke posten .Nee bloggen is heeeeel erg leuk. En dit logje is ook weer met prachtige foto's oogeleukt. Dank je wel .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blurp Ingrid bedoel ik argggg sorry zat net iets te lezrn van Judith stom dus haal ze door elkaar ouderdom denk ik.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige roosjes.....mooi kleur....eens wat anders dan wit! Die schaal is ook super mooi! Ja ik vind bloggen ook altijd bijzonder.....fijn om leuke reacties te krijgen!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoewel ook ik meestal voor witte bloemen ga, vind ik deze kleur roze ook prachtig. Wanneer ik ze in de winkel zie staan, neem ik dit kleurtje graag mee.
    En ja, ik vond het ook spannend om te gaan bloggen hoor. Ik heb er heel lang over gedaan voordat ik werkelijk die stap nam. Zit er nog wel iemand op mij te wachten? Maar ik vind het hartstikke leuk en reacties zijn altijd geweldig!
    Fijne avond! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige rozen normaal kies ik ook altijd witte bloemen, alleen Anemoontjes dan kies ik voor paarse die kleur vindt ik mooi staan bij grijzen.

    Fijne avond liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rozen, prachtige kleur!
    Geniet er maar van!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Aleta,

    dank je wel voor je bezoekje en reactie aan mijn blog , altijd weer leuk om te lezen.
    Je rozen zijn prachtig en eens een keer wat anders dan wit .... alhoewel ik wit ook
    altijd mooi vind hoor ... vooral gipskruid ;-)

    Fijn dat je zo van het bloggen geniet , blijft leuk om te doen, zo ervaar
    ik dat ook na al die jaren nog hoor .

    Tot een volgende keer, hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moai jier!! ;-). Altijd verbazingwekkend wat 1 bosje bloemen kan doen voor de hele kamer. Ikzelf koop in de lente en zomer ook regelmatig bloemen. Maar dan in zo fel mogelijke kleuren. Zoals zonnebloemen.

    Blog zo door!
    Oant moarn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtiggg heerlijk genoten vam je mooie foto's blijft lekker genieten van het bloggen want dat doen wij ook van je mooie plaatjes ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is iedere keer genieten bij jou..dus blijf lekker bloggen, dan genieten wij mee...
    Je rozen zijn prachtig...die roze kleur is zo zacht..bloemen brengen veel kleur, nu de lente even laat wachten.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat zijn zeker hele mooie rozen! geweldig qua kleur! En je blog is zo leuk, ik geniet er van hoor! ben ook nog niet zo lang bezig en ik weet wat je bedoelt! Het is echt leuk! Soms heb ik wel wat minder tijd om te reageren of te bloggen maar dat heeft iedereen weleens! Fijne dag! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige rozen, ook de kleur vind ik helemaal geweldig! genieten hoor, ook van je mooie foto's!!
    fijn dat het bloggen je zo goed bevalt, lekker mee doorgaan, genieten wij met je mee!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je reactie op mijn blog en leuk dat je me gaat volgen.
    Ik heb ook even bij jou rond geken, wat een mooi blog heb je,en een heel sfeervol huis. Ik ga je gezellig volgen.
    Prachtige roze rozen heb je gekocht en je foto's zijn erg mooi.
    Fijn dat je bent gaan bloggen.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hjir noch san nuchtere Frys ;) mar al lang sa nuchter net meer troch bloglân. Zo'n heerlijk wereldje. Ik ga je volgen, want je hebt me met die mooie rozen en kan!
    Ik kan al lang niet al mijn volgers meer volgen, maar maak graag een uitzondering.
    Lieve groet, Renny

    Ps: ik kom uit Drachten, dus redelijk in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Aleta,
    Wat een prachtige kleur hebben deze rozen......
    Ik blog zelf ook nog niet zo heel lang en vind het echt fantastisch.
    Zo leuk om op deze manier in contact te kunnen komen met mensen die dezelfde passie hebben!
    Groet,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelf kies ik ook meestal voor wit, maar moet toegeven dat dit toch ook wel een prachtige kleur is! Leuk dat het bloggen je zo goed bevalt.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So lovely roses and beautiful blogg<3
    Greetings and smiles from Finland♥

    BeantwoordenVerwijderen